SERVICII

Oferiti suport tehnic pentru produsele comercializate?

Unul dintre cele mai importante aspecte pe care ECR Systems le urmareste este satisfactia clientului. Incercam sa fim cat mai aproape de toti clientii nostri, sa rezolvam orice problema intampinata si sa raspundem la orice intrebare sau nelamurire aparuta.

Deplasarile la sediul clientului se fac dupa cum urmeaza:

Gratuit – pentru clientii din Craiova, in prima luna dupa instalare (maxim 2 deplasari);
Contracost – dupa prima luna de la instalare, in cazul in care clientul nu a semnat un contract de mentenanta cu deplasare inclusa;
Contracost – deplasarea la clientii aflati in afara Municipiului Craiova, in functie de locatie;

In plus oferim gratuit suport tehnic telefonic, remote si prin e-mail, de luni pana vineri intre 09.00 – 19.00, tuturor clientilor cu abonament de mentenanta.

Dam o mare atentie nevoilor dumneavoastra si aducem solutii la orice problema pe care o intampinati. Impreuna vom gasi cea mai rapida si eficienta solutie la problemele sesizate.

Cat costa o instalare de echipamente sau software?

Instalarea este GRATUITA pentru toti clientii indiferent de locatie.

Asiguram instalarea soft-ului (a programului) precum si conexiunea la echipamente hardware din dotare (registre de casa, imprimante, cantare etc).

Instalari si configurari de echipamente / soft-uri de gestiune;
Instalari si configurari sisteme de operare / retele de calculatoare.

Cat costa remedierea unei defectiuni?

Gratuit pentru inlocuirea echipamentelor hardware (touch screen, calculator, imprimanta, casa de marcat etc), daca defectiunea nu se produce din cauza clientului. Daca defectiunea se produce din cauza clientului se va plati deplasarea in functie de locatie.

Oferiti training pentru software de gestiune?

Va ajutam sa invatati pas cu pas aplicatiile produsului folosind termeni accesibili si familiari dumneavoastra. Odata cu instalarea programului veti primi si ghidul de utilizare al acestuia care speram sa va fie de un real ajutor.

Cat costa trainingul?

Gratuit – primele 2 deplasari la sediul clientului, pentru Craiova;
Contracost – urmatoarele deplasari, in lipsa unui contract de mentenanta;
Contracost – pentru restul tarii (tarif stabilit in functie de locatie);
Gratuit – online si telefonic, de luni pana vineri intre 09.00 – 19.00, pentru toti clientii, indiferent de locatie;

CASE DE MARCAT

Ce acte sunt necesare pentru a achizitiona o casa de marcat?

Pentru achizitionarea unei case de marcat este nevoie de: stampila, copie dupa CUI, copie buletin/carte de identitate administrator/imputernicit (caz în care este necesara si imputernicirea), copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru emis de Oficiul Registrului Comertului sau dupa declaratia privind sediile secundare inregistrata la Administratia Judeteana a Finanțelor Publice si copie dupa factura de achizitie a casei de marcat si dupa dovada platii acesteia.

Cat timp dureaza de cand cumpar casa pana o pot folosi?

2-5 zile lucratoare.

Se poate muta o casa de marcat de pe o firma pe alta? In ce conditii?

Da, se poate muta o casa de marcat de pe o firma pe alta, dar doar daca firma pe care este casa fiscalizata nu este suspendata, radiata sau nu se afla in orice alta forma de organizare ce o împiedica sa emita facturi.

Contractul de service este obligatoriu?

Da, conform Hotararii nr. 2398/21 decembrie 2004 publicata in Monitorul Oficial, Partea 75 din 21 ianuarie 2005
Art. 106. – (2) Distribuitorii autorizati sunt obligati ca, prin intermediul propriilor tehnicieni de service sau al unitatilor de service acreditate, sa asigure:
a) interventia prompta si gratuita, la solicitarea organelor de control;
b) instalarea aparatului nou si repunerea in functiune ori inlocuirea aparatului defect, in termen de 72 de ore de la solicitarea utilizatorului;
c) instruirea utilizatorului, completarea cartii de interventii a aparatului si semnarea declaratiilor de instalare;
d) efectuarea a cel putin o verificare anuala a aparatelor de marcat electronice fiscale si indeplinirea oricaror alte obligatii ce revin unitatilor de service potrivit ordonantei de urgenta si prezentelor norme metodologice.
Art. 107. – (1) Operatiile prevazute la art. 106 alin. (2) lit. b)-d) se fac gratuit in perioada de garantie, iar in perioada de postgarantie contra cost, pe baza de contract incheiat de utilizator cu unitatea de service acreditata.
(4) Refuzul expres sau tacit al utilizatorului de a incheia contracte de service pentru perioada de postgarantie echivaleaza cu renuntarea voluntara la utilizarea acelui aparat de marcat electronic fiscal si adoptarea deciziei de a achizitiona un alt tip de aparat.
(5) In cazul in care organele de specialitate prevazute la art. 12 alin. (1) din ordonanta de urgenta constata neutilizarea aparatului de marcat electronic fiscal ca urmare a defectarii si nerepunerii in functiune a acestuia datorita inexistentei unui contract valabil de service pentru perioada de postgarantie incheiat in conditiile mentionate la alin. (2), acestea vor aplica agentului economic in cauza amenda contraventionala prevazuta la art. 11 alin. (1) lit. b) din ordonanta de urgenta si vor suspenda activitatea unitatii pana la achizitionarea si instalarea unui alt aparat. (Art 11 alin 1 litera b) faptele prevazute se sanctioneaza cu amenda de la 8.000 lei la 40.000 lei;

Contractul de role este obligatoriu?

Da, conform ORDONANTEI DE URGENTA nr. 28 din 25 martie 1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale Republicata si modificarilor si completarilor ulterioare.

Ce casa de marcat sa achizitionez?

Daca punctul de lucru este mobil atunci trebuie aleasa o casa de marcat portabila cu un acumulator care sa tina suficiente bonuri si care sa se incarce si la masina. Daca punctul de lucru este fix atunci trebuie aleasa dupa tipul magazinului, dupa numarul estimat de bonuri care se emit sau daca se conecteaza sau nu la un sistem de gestiune.

Ce trebuie sa fac dacă vreau sa mut casa de la o adresa la alta?

Pentru a muta casa de la un punct de lucru la altul trebuie sa se schimbe memoria fiscala a casei de marcat si sunt necesare cartea de interventie, numarul de ordine emis de ANAF original precum si toate actele care sunt necesare si la achizitionarea unei case de marcat: stampila, copie dupa CUI, copie buletin/carte de identitate administrator /imputernicit (caz in care este necesara si imputernicirea), copie dupa certificat constatator al punctului de lucru emis de Oficiul Registrului Comertului sau dupa declaratia privind sediile secundare inregistrata la Administratia Judeteana a Finantelor Publice si copie dupa factura de achizitie a casei de marcat si dupa dovada platii acesteia.

Ce fac dacă mi se defecteaza casa de marcat?

Sunteti obligat sa notificati defectiunea firmei de unde s-a cumparat casa de marcat sau firmei cu care aveti contract de service.

Cat timp casa de marcat este defecta in service inchid magazinul?

Nu, nu se inchide magazinul, se noteaza inregistrarile in registrul special si se emite chitanta clientului pentru suma achitata si, la solicitatea clientului se emite si factura.

DIVERSE

Ce metode de livrare sunt disponibile ?

Transportul produselor se face prin curier rapid in toata tara.

Oferiti garantie pentru produsele comercializate ?

Toate produsele beneficiaza de garantie comerciala. Detaliile legate de garantie sunt disponibile in pagina produsului.